ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 9Drukuj informację Ogłoszenie numer: 9

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. płac

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze

Data udostępnienia: 2018-07-06

Ogłoszono dnia: 2018-07-06 przez Kadry CUW

Termin składania dokumentów: 2018-07-20 00:00:00

Nr ogłoszenia: 9

Zlecający: Dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. pełna zdolność do czynności prawnych oraz pełnia praw publicznych,
  2. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na tym stanowisku,
  3. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na tym stanowisku,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. wykształcenie : średnie lub
  7. udokumentowany minimum 5 letni staż pracy,
  8. znajomość przepisów prawa z zakresu Kodeksu pracy, Karty Nauczyciela, ustawyo pracownikach samorządowych, ustawy o systemie oświaty, znajomość przepisóww zakresie ustawy ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych,
  9. biegła obsługa komputera
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość obsługi programu Vulcan- płace, Płatnik ZUS, Word, Exel, obsługa poczty elektronicznej,
  2. umiejętność sporządzania sprawozdań płacowych,
  3. umiejętność sporządzania sprawozdań statystycznych GUS,
  4. samodzielność, rzetelność, komunikatywność ,
  5. wysoka kultura osobista ,

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe nalicza wynagrodzenia zasadnicze, premię, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  2. nalicza ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej , itp.
  3. nalicza pracownikom zasiłki z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, macierzyńskie, wychowawcze, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  4. dokonuje potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składeki pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych orazsporządza ich wykazy,
  5. w ustalonych terminach sporządza listy płac, wyrównań , zasiłków itp.
  6. sporządza listy płac i rozlicza wypłaty z ZFŚS przyznane zatrudnionym pracownikom,
  7. przygotowuje przelewy potrąconych kwot oraz przelewy wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,
  8. w obowiązujących terminach nalicza zobowiązania wobec ZUS, przygotowuje dokumentację rozliczeniową oraz przelewy naliczonych składek, zgodniez obowiązującymi przepisami,
  9. w obowiązujących terminach nalicza, potrąca i rozlicza z Urzędem Skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników, w oparciuo obowiązujące przepisy,
  10. w obowiązujących terminach sporządza deklaracje rozliczeniowe dotyczące przekazanych kwot podatku dochodowego PIT-4,
  11. prowadzi kartoteki wynagrodzeń, wypłaconych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników, itp.,
  12. wystawia zaświadczenia o wysokości zarobków,
  13. wystawia zaświadczenia do ZUS o wysokości dochodów osiąganych przez emerytówi rencistów,
  14. sporządza meldunki płacowe oraz współuczestniczy w sporządzaniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,
  15. uzgadnia z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych,
zakres uprawnień :
dostęp i uprawnienia   użytkownika  do  systemów  informatycznych  CUW,  Internetu  i poczty elektronicznej w czasie wykonywania obowiązków służbowych.

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

  1. praca w wymiarze 1 etatu,
  2. 40 godzin tygodniowo ( w przypadku osób niepełnosprawnych zgodnie z odrębnymi przepisami),
  3. miejsce pracy: siedziba Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze, ul. Zachodnia 63A,
  4. umowa o pracę : pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony,
  5. specyfika pracy: praca przy komputerze powyżej 4 godzin.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny oraz informacje, o których mowa w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz.U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.), tj. imię (imiona) i nazwisko, imiona rodziców, datę urodzenia, miejsce zamieszkania (adres do korespondencji), wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
  2. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  3. kopie dokumentów potwierdzających przebieg zatrudnienia, oraz
  4. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
  5. w przypadku chęci uczestnictwa w kolejnych naborach prowadzonych przez Centrum Usług Wspólnych proszę o umieszczenie oświadczenia o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Centrum Usług Wspólnych przez okres najbliższych 9 miesięcy.
  6. oświadczenia o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz pełni praw publicznych
  7. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    Oświadczenia, o których mowa w punkcie „Wymagane dokumenty” w pozycji od 4) do 5) mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób:
    -Wyrażam zgodę* na przetwarzanie danych osobowych w celu wykorzystania ich w kolejnych naborach prowadzonych przez Centrum Usług Wspólnych przez okres najbliższych 9 miesięcy.
    -Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2018-07-20 00:00:00
b. Sposób:
  1. dokumenty z dopiskiem „nabór na stanowisko - specjalista ds. płac” należy składać osobiście w siedzibie Centrum Usług Wspólnych lub przesłać w zamkniętej kopercie na adres: Centrum Usług Wspólnych, ul. Zachodnia 63a, 65-552 Zielona Góra,
  2. termin składania ofert: do 20 lipca 2018 r. W przypadku wysyłania pocztą decyduje data stempla pocztowego, a w przypadku osobistego dostarczenia dokumentów decyduje data wpływu do Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze,
  3. CV, list motywacyjny oraz wszystkie składane oświadczenia powinny być opatrzone podpisem,
  4. do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie tych dokumentów,
  5. osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy,
  6. osoby, których oferty zostaną rozpatrzone negatywnie, nie będą o tym informowane, a oferty zostaną komisyjnie zniszczone po zakończeniu rekrutacji.
c. Miejsce:
Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze, ul. Zachodnia 63A;

VII. Informacje dodatkowe:

Informacja o wyniku naboru będzie w Biuletynie Informacji Publicznej Centrum Usług Wspólnych w Zielonej Górze (www.bip.cuw.zielonagora.pl);
 
Administrator
Administratorem Państwa danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Centrum Usług Wspólnych, ul. Zachodnia 63a, 65-552 Zielona Góra, reprezentowane przez Dyrektora.
Inspektor ochrony danych
Mogą się Państwo kontaktować z wyznaczonym przez Dyrektora Centrum Usług Wspólnych inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem:
 
Cel:
Państwa dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy 1 będą przetwarzane w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego2, natomiast inne dane, w tym dane do kontaktu, na podstawie zgody3, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.

Dyrektor Centrum Usług Wspólnych będzie przetwarzał Państwa dane osobowe, także w kolejnych naborach pracowników jeżeli wyrażą Państwo na to zgodę4, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie5, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 
  • nr tel.: 880 100 339
  • Podstawy prawne:
    1 Art. 221 ustawy z 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917 ze zm.) oraz §1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz. U. 2017 poz. 894 ze zm.);
    2 Art. 6 ust. 1 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z późn. zm.) (dalej: RODO);
    3Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    4Art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    5Art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
     
    Odbiorcy danych osobowych
    Nie istnieją odbiorcy, którym ujawnione mogą być dane osobowe, tzn. dane osobowe nie będą udostępniane żadnym podmiotom trzecim. Dane mogą być udostępnione jedynie w sytuacji, gdy zwróci się o to uprawniony na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa organ
    w ramach prowadzonego przez siebie postępowania (np. policja, prokuratura, sąd).
    Okres przechowywania danych
    Państwa dane zgromadzone w obecnym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
    W przypadku wyrażonej przez Państwa zgody na wykorzystywane danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji, Państwa dane będą wykorzystywane przez 9 miesięcy.
    Prawa osób, których dane dotyczą
    Mają Państwo prawo do:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO (na adres Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00 - 193 Warszawa)
    Informacja o wymogu podania danych
    Podanie przez Państwa danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.
« powrót do poprzedniej strony